Søg på tradium.dk

Salg og service i gæstebetjening

Lær at fremme salg og service i din virksomhed ved hjælp af kommunikation og god og nærværende kontakt med gæsten.

 
 

Er du i arbejde?


Ja Nej

Formål

Du lærer at anvende anerkendende kommunikation til at fremme virksomhedens salg og service ved etablering af god og nærværende kontakt med gæsten. Deltageren kan anvende forskellige salgs- og servicemetoder i gæstebetjeningen, der fremmer opbygningen af virksomhedens gæsterelation.

Indhold

Deltageren kan med afsæt i virksomhedens kultur- og værdisæt anvende anerkendende kommunikation til at fremme salg og service i gæstebetjeningen. Deltageren kan anvende forskellige salgs- og servicemetoder i gæstebetjeningen, der fremmer opbygningen af virksomhedens gæsterelationer. Deltageren kan anvende de nødvendige bestemmelser i købeloven i relation til forbrugerkøb. Deltageren kan medvirke ved simpel markedsføring af virksomheden.

Målgruppe

Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig mod medarbejdere (ikke-faglærte og faglærte), som er beskæftiget med gæstebetjening inden for hotel- og restaurantvirksomhed.

Eksamen

Der er en skriftlig prøve til uddannelsen.





 
 

Tilmeld dig forløbet


Ledige hold


Undervisningssted:    
Vester Allé 26, 8900 Randers C
Pris:
kr. 208
Varighed:
1 dag
Ledige pladser:
 

Vælg startdato:

Mødedatoer:
 

Tilmeld dig her

 

Kontakt


Kursussekretær
T 87 11 85 12   E pila@tradium.dk
A Blommevej 40, 8930 Randers NØ
 

Fag til kurset