Søg på tradium.dk

Takt og tone i gæstebetjeningen

Lær at fremtræde præsentabel og imødekommende, så gæster føler sig velkomne. Bliv den gode repræsentant for din virksomhed udadtil i mødet med gæsterne.

 
 

Er du i arbejde?


Ja Nej

I dag er den rigtige fremtoning og en god omgangstone en naturlig del af en professionel betjening af såvel danske som udenlandske gæster. Kom på kursus og lær at udvise professionel adfærd, hvor du bl.a. anvender psykologiske værktøjer til at give den enkelte gæst personlig service, lærer at udvise diskretion og empati samt fortrolighed. Du vil samtidig lære om dresscodes betydning for den faglige rolle.

Eksamen

Der er ingen eksamen. Uddannelsesstedet skal udstede et uddannelsesbevis til deltagere, der efter underviserens vurdering har opnået de mål, der er beskrevet i formålet.

Målgruppe

Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig mod alle medarbejdere, der er beskæftiget med gæstebetjening i forbindelse med bespisning, konceptydelse, ophold og/eller overnatning.

Formål

Deltageren kan fremtræde præsentabel og imødekommende, så gæster føler sig velkomne. Deltageren kan påtage sig rollen som repræsentant for virksomheden udadtil. Deltageren kan med indsigt i dresscodes betydning for den faglige identitet udvise professionel adfærd i mødet med gæsten. Deltageren kan med faglig integritet udvise diskretion og pli som en naturlig del af en professionel gæstebetjening.





 
 

Tilmeld dig forløbet


Ledige hold


Kontakt os for oprettelse
 

Kontakt


Kursussekretær
T 87 11 85 12   E pila@tradium.dk
A Blommevej 40, 8930 Randers NØ
 

Fag til kurset