I dag er den rigtige fremtoning og en god omgangstone en naturlig del af en professionel betjening af såvel danske som udenlandske gæster. Kom på kursus og lær at udvise professionel adfærd, hvor du bl.a. anvender psykologiske værktøjer til at give den enkelte gæst personlig service, lærer at udvise diskretion og empati samt fortrolighed. Du vil samtidig lære om dresscodes betydning for den faglige rolle.
Der er ingen eksamen. Uddannelsesstedet skal udstede et uddannelsesbevis til deltagere, der efter underviserens vurdering har opnået de mål, der er beskrevet i formålet.
Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig mod alle medarbejdere, der er beskæftiget med gæstebetjening i forbindelse med bespisning, konceptydelse, ophold og/eller overnatning.
Deltageren kan fremtræde præsentabel og imødekommende, så gæster føler sig velkomne. Deltageren kan påtage sig rollen som repræsentant for virksomheden udadtil. Deltageren kan med indsigt i dresscodes betydning for den faglige identitet udvise professionel adfærd i mødet med gæsten. Deltageren kan med faglig integritet udvise diskretion og pli som en naturlig del af en professionel gæstebetjening.