Faglærte og ufaglærte der arbejder med eller ønsker at arbejde med disponering og ledelse indenfor transport- og logistikbranchen.
Deltageren kan efter kurset anvende den erhvervede viden om logistik og organisation inden for transporterhvervene. Deltageren får kendskab til betydningen af virksomhedens idégrundlag, strategier og politikker i forhold til virksomhedens drift, styring og udvikling.
Deltageren får desuden viden om forskellige organisationsformer og til forskellige ledelses- og styringsformer herunder viden om opbygning af kommunikations- og informationsgange inden for branchens virksomheder. Deltageren får kendskab til styringssystemer i logistikkæden og konsekvenser ved forandringsprocesser i forbindelse med implementeringen af fx Lean, SCM og VMI eller andre logistikstyringssystemer.
Til sidst får deltageren kendskab til sin egen jobfunktions rolle i forhold virksomhedens logistikkæde set ud fra et helhedssyn, og kan på den baggrund indgå i samarbejdet om at udvikle virksomheden.
5 dage
Man-fre fra kl. 8:00 – 15:24
Der er en skriftlig prøve til uddannelsen.
Kontakt virksomhedskonsulent Anne Grete Holm Jensen for nærmere information på tlf. 4188 0009.