Receptionist, administrativ koordinator, personlig assistent
Kurset for dig, der vil være organisationens og virksomhedens ansigt udadtil. At være serviceminded, smilende og imødekommende er vigtige egenskaber i jobbet som virksomhedens ansigt udadtil. Udover at modtage gæster, kunder og medarbejdere lærer du blandt andet at varetage opgaver som telefonbetjening, mødeopdækning og administrative opgaver.
Bliv ansvarlig for at sikre et effektivt flow og målopfyldelse ved at koordinere den daglige drift i eget område. Du er ansvarlig for at sikre en høj og ensartet kvalitet, ligesom du er ansvarlig for at sikre faglig læring, samarbejde og videndeling på tværs i organisationen. Du får viden, så du kan deltage professionelt i løsningen af organisatoriske opgaver og problemstillinger.
Du har hjertet, hjernen og hænderne på rette sted, og med din nøgleposition vil du være en vigtig samarbejdspartner for teamet og ledelsen. Tradium har et bud på uddannelse, som hjælper dig godt på vej!
Uddannelsen giver dig konkrete kompetencer indenfor:
Samspillet med mennesker, herunder personlig og teamudvikling
Kommunikation og kulturforståelse
Bidrage til organisatoriske samarbejdsprocesser og dermed til målopfyldelse
Anvise justeringer af arbejdsgange og arbejdsprocesser
Optimering af egne og andres opgaver med planlægning for øje og følge op på planlagte opgaver
Samtidig lærer du også at justere, tildele og prioritere administrative opgaver
Du vil desuden bruge forskellige planlægningsværktøjer og lære metoder til planlægning
Moduler og antal dage:
Modul 1 - Personlig udvikling - 2 dage
Modul 2 - Kultur og forandringsforståelse - 1 dag
Modul 3 - Skriftlig og verbal kommunikation - 2 dage
Modul 4 - Oplevelses og servicedesign - 3 dage
Modul 5 - Den digitale kunde - 3 dage
Modul 6 - Mål og strategier for administrative medarbejdere - 2 dage