Søg på tradium.dk

Salg og service i gæstebetjening - fjernundervisning

 
 

Er du i arbejde?


Ja Nej

Indhold

Kom på online kursus og lær at benytte anerkendende og positiv kommunikation til at fremme salg og service i gæstebetjeningen.

Formål

Efter kurset kan du med afsæt i virksomhedens kultur- og værdisæt anvende anerkendende kommunikation til at fremme salg og service. Du lærer at anvende forskellige salgs- og servicemetoder i gæstebetjeningen, der fremmer opbygningen af virksomhedens gæsterelationer. Du lærer desuden at bruge de nødvendige bestemmelser i købeloven i relation til forbrugerkøb. Du lærer også at medvirke ved simpel markedsføring af virksomheden.

Form

Undervisningen foregår som online kurser på fjernundervisning.

Målgruppe

Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig mod medarbejdere (ikke-faglærte / faglærte) som er beskæftiget med gæstebetjening inden for hotel- og restaurantvirksomhed.

VIGTIGT: Yderligere oplysninger

For yderligere oplysninger kan du altid kontakte kursussekretæren, der dog desværre KUN kan træffes på e-mail i øjeblikket.



 
 

Tilmeld dig forløbet


Ledige hold


Kontakt os for oprettelse
 

Kontakt


Kursussekretær
T 87 11 85 12   E pila@tradium.dk
A Blommevej 40, 8930 Randers NØ
 

Fag til kurset