Kom på online kursus og lær at benytte anerkendende og positiv kommunikation til at fremme salg og service i gæstebetjeningen.
Efter kurset kan du med afsæt i virksomhedens kultur- og værdisæt anvende anerkendende kommunikation til at fremme salg og service. Du lærer at anvende forskellige salgs- og servicemetoder i gæstebetjeningen, der fremmer opbygningen af virksomhedens gæsterelationer. Du lærer desuden at bruge de nødvendige bestemmelser i købeloven i relation til forbrugerkøb. Du lærer også at medvirke ved simpel markedsføring af virksomheden.
Undervisningen foregår som online kurser på fjernundervisning.
Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig mod medarbejdere (ikke-faglærte / faglærte) som er beskæftiget med gæstebetjening inden for hotel- og restaurantvirksomhed.
For yderligere oplysninger kan du altid kontakte kursussekretæren, der dog desværre KUN kan træffes på e-mail i øjeblikket.