- Dit hoved er fyldt med vigtige opgaver, du ikke må glemme
- Du konstant bliver afbrudt i arbejdet, og nye opgaver ustandseligt lander på dit bord
- Dine e-mails hober sig op, og din postkasse er overfyldt
- Du får mulighed for at ændre dine arbejdsmetoder, får efterset dine dårlige vaner og kommer nogle af dine største tidsrøvere til livs
- Du får teknikker som gør, at du forbedrer dine arbejdsmetoder og bliver mere effektiv på jobbet
Med udgangspunkt i tankerne bag den anerkendende tilgang kombinerer vi det bedste fra teoriens verden og den praktiske erfaring. Vi laver praksisnær træning gennem alsidige øvelser og overfører læringen til din hverdag, og vi har især fokus på følgende:
- Respekt og tillid til den enkelte
- Åbenhed, ærlighed og direkte kommunikation
- Forskelligheder gør stærk
- At læring sker igennem succesoplevelser til individet såvel som for virksomheden
Dag 1: Personlig effektivitet og selvledelse, vaner og adfærd. Effektive mål og planlægning og prioritering.
Dag 2: Brug af outlook som planlægningsredskab - kalender, mail, opgaver, OneNote
Dag 3: Læringsstile, trivsel og præsentation og afrunding af forløbet.
Der opfordres til at løse en opgave mellem de to første dage og dag 3.
Tilmeld dig forløbet
Ledige hold
Kontakt os for oprettelse
Fag til kurset
Effektiv anvendelse af e-mail- og kalendersystemer
Arbejdsplanlægning i den administrative funktion