Kom på online kursus, hvor du lærer om ledelse og koncept i detailhandlen.
Kurset er sat sammen af flere AMU-mål, der hver især afsluttes med en prøve. Se kort beskrivelse af de forskellige mål og dermed indhold af det samlede kursus:
Ledelse af innovationsprocesser
Efter kurset kan du lede innovationsprocesser på grundlæggende niveau. Du lærer at involvere og lede medarbejdere på et operativt niveau. Du kan desuden anvende metoder og teknikker tilpasset medarbejdernes forskellige forudsætninger.
Online kundeservice og -rådgivning
Du lærer at servicere, rådgive og kommunikere med kunder og andre samarbejdspartnere online. Det kan være på fx blogs og nyhedsbreve, hvor du kan øge kendskabet til virksomhedens produkter og services.
Konceptanvendelse i handelsvirksomheden
Lær at bruge principper bag udformning af virksomhedskoncepter. Du lærer bl.a. at finde formål, styrker og svagheder til brug for salg- og kundeservice i handelsvirksomheder.
Konceptstyring i detailhandlen
Lær at opbygge og vedligeholde forskellige former for koncepter, så de kan leve i sammenhæng og ensartethed med hele virksomhedens koncept. Du lærer desuden at bruge de forskellige koncepter aktivt i det daglige salgsarbejde.
Konceptopfølgning i detailhandlen
Efter at have lært om konceptstyring i detailhandlen lærer du i dette fag aktivt at foretage løbende justeringer og tilpasninger af det fastlagte koncept for at nå målet.
Undervisningen foregår som online kurser på fjernundervisning.
For yderligere oplysninger kan du altid kontakte kursussekretæren, der dog desværre KUN kan træffes på e-mail i øjeblikket.