Kurset indgår i modul 2 på Kørsels- og Lagerdisponent uddannelsen
På uddannelsen får du grundlæggende viden om kvalitetssystemer, auditering og kundeservice. Du lærer at forstå kvalitetsværktøjer, kundeadfærd og faktorer for god service.
Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte der arbejder med eller ønsker at arbejde med disponering og ledelse indenfor transport- og logistikbranchen og som ønsker at opnå viden om kvalitetssystemer, relevante værktøjer og metoder til kvalitetsforbedringer samt håndtering af måledata og afvigelser. Derudover vil du kunne tilpasse serviceniveauet efter kundeadfærd, yde service til særlige kundekategorier og anvende salgspsykologiske metoder i overensstemmelse med virksomhedens kundeservicepolitik.
Faglærte og ufaglærte der arbejder med eller ønsker at arbejde med disponering og ledelse indenfor transport- og logistikbranchen.
Efter gennemført kursus har du:
Efter gennemført kursus kan du:
2 dage
Man-fre fra kl. 8:00 – 15:24
Der er en skriftlig prøve til uddannelsen.
Kontakt virksomhedskonsulent Anne Grete Holm Jensen for nærmere information på tlf. 4188 0009.